Моя корзина Моя корзина
Сейчас корзина пуста.

Мой профиль
Адрес

  • 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE Segmentarea 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE Segmentarea 069888666.md e -cumparator pe o obiective segmentarea


    069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE Segmentarea 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE Segmentarea 069888666.md e -cumparator pe o obiective segmentarea

    Segmentarea E -cumpărător pe o OBIECTIVE
     
    Mihail Efimov , DFA . , ASEM
    Analizează această publicație pentru 2014 segmentarea e - cumpărător cu privire la scopul principiu de cumpărături pe Internet . Bazat pe cercetarea a propus metoda de segmentare de e- cumpărători pe societatea comercială , în scopul de a îmbunătăți eficiența economică .
     
    Cuvinte-cheie : eficiență economică , segmentare , metoda de segmentare , comerțul pe internet , societate comercială , mix de marketing e - consumator .
     
    intrare
    Consumatorii du-te on-line . Volumul de e-commerce din Rusia a crescut de la 10 miliarde dolari , și se va tripla în cinci ani [ 4 ] .
    Potrivit expertului statisticilor ( nume nu dezvăluită din motive de confidențialitate ), societate comercială la Moscova, în 2014 : de la deschiderea magazinului , de exemplu, de la 1 noiembrie până la sfârșitul lunii martie 2014, profitul companiei a fost de comercializare 10877062 ruble , din care magazin profit 2209648 ruble . Acest lucru este de aproximativ 20% , dar personalul care lucrează acolo , să ia doar ordine și site-uri , astfel încât , de fapt, cumpărătorii cu venituri magazin mai puțin și variază de la 5 la 10% din cumparatori , de exemplu, e - comerț cumpărătorilor companie adus 90-95 % profit .
    Prin definiție, această Gerasimenko " eficiența economică a întreprinderii comerciale - este impactul utilizării tuturor resurselor disponibile ( atât pe termen scurt și lung ) , reduse la costuri unitare . Formulă generalizată pentru determinarea eficienta costurilor , după cum urmează :
     
       ( 1 )
     
    unde
    E - eficiența economică ;
    E - rezultat ( efect ) ;
    W - costuri " . [ 3 ]
    În prezent , analiza trafic site-ul și comportamentul este posibil să se evalueze și să analizeze într-un mod cuprinzător , de exemplu : analytycs Google Figura 2 sau Yandex Metrika Figura 1 .
     
     
    Figura 1 . Comportamentul de e- clienti . Moduri Harta site-ului folosind Yandex Metrika .
    Sursa : Bazat pe : Yandex Metrika https://metrika.yandex.ru/list/ ( vizitat 3/28/14 )
     
     
    Figura 2 Comportamentul de e- consumatori . efectueze analytycs Google .
    Sursa : Bazat pe : analytycs Google https://www.google.com/analytics/web/?authuser ( vizitat 3/28/14 )
     
    Cu toate acestea ,utilizarea și interpretarea datelor nu sunt întotdeauna suficiente pentru eficiența economică . Aveti nevoie de o interpretare corectă , o privire cuprinzatoare la toți indicatorii , în plus față de acest lucru, este necesar să se ia în considerare factori care nu sunt incluse în una din nu funcționale , aceasta segmentare de e- consumatori , pe baza scopul de cumpărături .
    Pentru noi E - cumpărător - o persoană fizică sau juridică care desfășoară plata de bani și este un cumpărător de bunuri sau servicii prin intermediul internetului .
    Într-un sens mai larg , e - cumpărător - o persoană ( inclusiv o persoană fizică ) sau organizație ( inclusiv o persoană juridică ) , trebuie să plătească bani și de a fi un cumpărător de bunuri sau servicii . E - cumpărător pe o bază rambursabile , care este, pentru bani , achiziționa bunuri sau servicii .
    În conformitate cu segmentarea pieței Kotler F. - împărțit piața în grupuri distincte de cumparatori , fiecare dintre care pot necesita produse separate și / sau complexe de marketing Figura 3 [ 8 ] .
    Metoda de segmentare este de a defini grupuri de clienți pe piața cu nevoi similare de cumpărare și caracteristici . Beneficiile utilizarii abordare segmentare , după cum urmează : prin identificarea și astfel de grupuri de e - consumatori și societate comercială devine mai multe oportunități de a dezvolta un produs sau serviciu pentru a satisface nevoile acestor grupuri . Această metodă este implementată prin crearea unui nou produs si un brand nou , bazat pe promovarea companiei cu scopul de a atrage atenția segmentului țintă .
    Deciziile de a stabili prețurile și sistemul de distribuție sunt , de asemenea, luate în considerare interesele unui anumit segment de e- cumpărători . [ 6 ]
    Eficacitate pe segmentare depinde de măsura în care a primit segmente cedat la măsurători , sunt puse la dispoziție , solid și potrivit pentru ei în acțiune scop .
     
     
     
    Figura 3 . Activități de marketing specifice .
    Sursa : Kotler F. Principii de marketing . Capitolul 7 . Segmentarea pieței , selectarea de segmente țintă și poziționare a unui produs http://gtmarket.ru/laboratory/basis/5091/5098 ( vizitat 3/19/14 )
     
    Apoi, societate comercială trebuie să aleagă una sau mai multe dintre cele mai profitabile segmente ale pieței pentru ei înșiși . Dar trebuie mai întâi să decidă ce este ar trebui să fie acoperit numărul de segmente . Comerciant poate neglija diferențele în segmente ( de marketing nediferențiate ) , dezvolta diferit pe piață oferte pentru diferite segmente ( de marketing diferențiate ), sau sa se concentreze pe una sau mai multe segmente ( de marketing concentrat ) ( Figura 4 ) . În acest caz , mult depinde de resursele de întreprindere comercială , gradul de omogenitate a produselor și Product Lifecycle piață și strategii de marketing ale concurenților .
    În cazul în care societatea comercială decide să se retragă doar un segment al pieței , ce fel de segment ar trebui să alegeți ? Segmente de piață poate fi evaluată , atât în ceea ce privește recursul lor intrinseci , cât și din punct de vedere al partidelor de afaceri puternice , pe care un comerciant trebuie să posede , în scopul de a reuși într-un anumit segment .
    Selectarea o anumită piață și definește o întreprindere comercială concurenți cerc , și posibilitatea poziționării sale . După examinarea poziția concurenților , societate comercială decide dacă să aibă loc aproape de poziția de unul dintre competitori , sau să încerce să umple identificat piață " diferența " . În cazul în care societatea comercială ocupă o poziție aproape de unul dintre concurenții săi , aceasta trebuie să diferențieze oferta de produs , prețul său și de diferențele de calitate . Decizia cu privire la poziționarea exactă va permite companiei de a trece la pasul următor , și anume planificarea detaliată a mixului de marketing . [ 8 ]
    Markets constau în e- cumpărători , iar acestea diferă de la fiecare alte pe o varietate de parametri . Pot fi diferite nevoi , resurse , localizarea geografică , de cumpărare atitudini și obiceiuri . Și oricare dintre aceste variabile , se poate utiliza ca bază de segmentare a pieței [ 8 ] .
    Nici o metodă de segmentare a pieței nu există .
     
     
    Figura 4 . Trei variante de strategii de acoperire a pieței .
    Sursa : Kotler F. Principii de marketing . Capitolul 7 . Segmentarea pieței , selectarea de segmente țintă și poziționare a unui produs http://gtmarket.ru/laboratory/basis/5091/5098 ( vizitat 3/19/14 )
     
    Figura trebuie să încerce segmentarea opțiuni de piață bazată pe diferite variabile , una sau mai multe imediat , pentru a încerca să găsească abordarea cea mai utilă pentru a examina structura pieței . [ 8 ] În legătură cu acest lucru foarte relevant în opinia noastră va lua în considerare segmentarea principii obiective de e - cumpărător .
    Până în prezent , întreprinderile comerciale rândul său, mai multe ori pentru a-țintă de marketing , ca orice întreprindere comercială este interesat de maximizarea vânzărilor produselor lor , asa ca de ce spray de eforturile lor de marketing în cazul în care se aplică în mod specific de a aduce produsul la un potențial cumpărător , cele mai multe sunt interesati de achizitionarea acestui produs , iar acest lucru produsul va fi cât mai aproape de produsul de visele lui sau esențiale de produs . Țintă de marketing presupune trei activități principale : Segmentarea pietei - împărțit piața în grupuri distincte de cumparatori , fiecare dintre care pot necesita produse separate și sisteme de marketing . Companie de comerț definește diferite moduri de segmentarea pieței , profile ale segmentelor primite și evaluează gradul de atractivitate al fiecărui . Selectarea segmente de piață -țintă - de evaluare și selecție a unuia sau mai multor segmente de piata pentru a le introduce cu bunurile lor . Poziționare a unui produs pe piață - furnizarea de poziția competitivă a produsului pe piață și de a dezvolta un mix de marketing detaliat [ 7 ] .
    Ne-am propus următoarea ipoteză : segmentarea e- cumpărători cumpere trei obiective :
    1 . Solicite asistență de pe Internet , deoarece , în realitate, este greu de a găsi un produs sau de a găsi elemente , și apoi să caute site-uri mai ieftine .
    2 . Mai ușor fără a părăsi casa sau biroul dvs. , cum ar fi ploaia sau locul de muncă .
    3 . Stilul de viata sau de lucru în legătură cu activitățile de întreprindere comercială , ca un instrument eficient de activitate .
    Concentrându-se pe fiecare din segmentele , oferind mixul de marketing dreapta poate atinge eficiența economică .
    Metodologia utilizată : o comparație , abstractizare , generalizare , analogie , analiză , evaluare expert , sinteză , precum și alte metode științifice și economice generale .
    Toate analiză în lucrările și metodele propuse sunt rezultatul propriei sale cercetări bazate pe :
    • Pe baza de achiziții .
    • Pe baza analizei de cerere și de sondaj e- cumpărători .
    • specialiști de evaluare de experți din alte resurse de pe Internet .
    Scopul acestui articol este : definirea segmentelor , dezvoltarea de marketing , dezvoltarea și implementarea de metode pentru a crește eficiența economică , verificarea rezultatul metodologia de implementare .
    Pentru a atinge obiectivele au fost următoarele :
    1 . Efectueze o analiză de e - cumpărători vizita resurse Internet specifice .
    2 . Și analiza comportamentul unui sondaj de telefon al e- cumpărători .
    3 . Dezvoltarea unei metodologii de creștere a eficienței economice , datorită clienților de e- segmentarea pe baza scopul de cumpărături , identificând cele mai profitabile și oferă o gamă de comercializare .
    Gradul de teme de cercetare , definirea problemei de cercetare . Segmentare subiect este studiat în lucrările : . F. Kotler analiză și sinteză Subiect metrics datelor prezentate : https://www.google.com/analytics/ și https://metrika.yandex.ru , în ciuda contribuția mare , autorii au analizat titlul vazut caracteristici cum ar fi apelul țintă și nu se acordă suficientă atenție la eficiența economică , pe baza obiectivelor de e- consumatori .
    Autorul vede noutatea a rezultatelor este că actuala metodă de eficiență economică , crește profiturile de afaceri , din cauza segmentării e - cumpărător cu privire la scopul principiu de cumpărături , concentrându-se pe fiecare dintre ele , un set de marketing poate atinge eficiența economică .
    Pentru a rezolva prima problemă , care constă în revizuirea de resurse on-line vizitatorii au fost invitați să examineze de analiză și de sinteză metrics datele prezentate : https://www.google.com/analytics ( Figura 5 ) și https://metrika.yandex.ru ( Figura 6 )
     
     
    Figura 5 . Raport . harta de conduită
    Sursa : Bazat pe : analytycs Google https://www.google.com/analytics/web/?authuser ( vizitat 3/28/14 )
     
     
    Figura 6 . Participarea rezumat .
    Sursa : Bazat pe : analytycs Google https://www.google.com/analytics/web/?authuser ( vizitat 3/28/14 )
     
    Mare oportunitate pentru analiza dă vebizor în https://metrika.yandex.ru , capacitatea sa și vă permite să vizualizați toate utilizatorul este de a face pe site-ul .
    Pe de altă parte , se poate vedea cât de e - găsi potențiali cumpărători interesați de produsele lor prin intermediul motoarelor de căutare , pentru analiza , vom folosi un program de site-ul de auditor 2,49 ( Figura 7 ) . Indicator de modul în care rezultatele vor fi în motorul de căutare ajută să cunoască programul : Etxt servicii SEO , cea mai mare performanță , cu atât mai bine ( Figura 8 ) .
     
     
    Figura 7 . Vizibilitatea a site-ului .
    Sursa: Programul de site-ul de auditor 2.49
     
     
    Figura 8 . Program de analiză a rezultat Etxt de servicii SEO .
    Sursa : Programul de Etxt servicii SEO
     
    Pentru punerea în aplicare a doua sarcină , care constă în analiza comportamentului de interviuri telefonice și e- cumpărători , pune întrebări , apelanții , e- clienti .
    • Ce gamă de interese ?
    • Cum a luat -o camera ?
    Chestionate experți alte resurse online .
    Pentru a rezuma , răspunsurile primite și gama populare de produse noi a fost în creștere la pozitia initiala . Au fost identificate în mod clar trei segmente :
    1 . Solicite asistență de pe Internet , deoarece , în realitate, este greu de a găsi un produs sau de a găsi elemente , și apoi să caute site-uri mai ieftine . SEO-optimizare .
    2 . Mai ușor , fără a lăsa acasă sau la birou , cum ar fi ploaia sau locul de muncă ( cel mai scurt timp sau oportunitate pentru confort ) . SEO-optimizare .
    3 . Stilul de viata sau de lucru în legătură cu activitățile de întreprindere comercială , ca un instrument eficient de activitate . E- consumatorii sunt dispuși să coopereze și după faptul . SEO-optimizare .
    Pentru punerea în aplicare a treia sarcină a fost de a dezvolta o metodologie de creștere a eficienței economice , datorită clienților de e- segmentare , identificând cele mai profitabile cu privire la scopul principiul de a face cumpărături pentru ofertele de piață diferite concepute pentru diferite segmente ( de marketing diferențiate ) și oferă trei opțiuni ale mixului de marketing . De punere în aplicare a fost efectuat pe http://evm-angro.md în 2014 . Pentru aceasta companie s-au dezvoltat în punctele cheie ale opțiunilor de marketing
    1 . Prețurile ridicate , cooperarea cu numărul maxim de furnizori , orientare ușor într-o gamă largă , furnizarea ajustată și de livrare . În cazul în caremarja nu poate fi mărită , se poate conveni poștale . Uita-te pentru e- cumpărători în căutarea pentru o marfă rară .
    2 . Prețurile ridicate , de transport maritim ajustat .
    3 . Prețuri scăzute , lucrează cu furnizori străini , de transport maritim ajustat .
    Potrivit statisticilor de specialitate ( nume nu dezvăluită din motive de confidențialitate ) întreprindere comercială Chișinău de la 1 februarie până la sfârșitul lunii martie 2014, întreprinderea suplimentar de profit comercial a fost de 6700 lei , ceea ce indică creșterea eficienței economice . Volumul investițiilor în tranzacționare on-line care aveți nevoie să fie analizate din perspectiva costurilor de servicii de resurse on-line, hardware suplimentar , software-ul, specialiștii servicii și activități directe, activități de promovare și promoții .
    Ca urmare a punerii în aplicare a metodologiei a fost crescut :
    1 . Venituri relativ . De exemplu , acest articol aduce http://for.md/tag/mercishor/ profit în fiecare an, mai multe mii de lei .
    2 . Prezență și numărul de apeluri specifice Figura 9 .
     
     
    Figura 9 . Istorie lunar vizita
    Sursa: http://host.md
     
    REFERINȚE
     
    1 . Analytycs Google https://www.google.com/analytics/web/?authuser ( vizitat 3/28/14 ) .
    2 . Yandex Metrika https://metrika.yandex.ru/list/ ( vizitat 3/28/14 ) .
    3 . Gerasimenko ON Eficienței economice a activităților de marketing companie . Teza de doctorat a candidatului în științe economice . St Petersburg , 2002. http://www.dissercat.com/content/ekonomicheskaya-effektivnost-marketingovoi-deyatelnosti-predpriyatiya ( vizitat 12.03.2013 ) .
    4 . Rezultatele anului . Internet . Comerțului . Consumator 16:37 30 decembrie 2013 http://rbctv.rbc.ru/archive/levchenko/562949990161632.shtml ( 28/03/14 ) .
    5 . Kaufman J. auto MBA . De sine de 100% . Lane cu limba engleză . Anna Loginova și Paul Mironov . 2nd ed . M. Mann , Ivanov și Feber , 2013 . 464 .
    6 . Http://www.grandars.ru/student/marketing/segmentaciya-rynka.html segmentarea pieței ( vizitat 3/28/14 ) .
    7 . Piață Faleytor A.Segmentirovanie . http://www.marketing.spb.ru/read/article/a18.htm ( vizitat 3/28/14 ) .
    8 . F. Principii Kotler de marketing . Capitolul 7 . Segmentarea pieței , selectarea de segmente țintă și poziționarea unui http://gtmarket.ru/laboratory/basis/5091/5098 produs ( vizitat 3/19/14 ) .




    Автор: EVM- Angro от 31.07.2014   |  Оценка  




     
      



    Также читайте следующие новости
    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Связанные статьи
    069888666.md Коэффициент тупости веб-промоутера или коэффициент неэффективности раскрутки.
    069888666.md Канцтовары Кишинёв baloane
    069888666.md купить канцтовары
    069888666.md cello finegrip ciornyj rucka Cello Finegrip NEGRU Stilou Cello Finegrip ЧЁРНЫЙ Ручка
    069888666.md Промоутеры и промо акции в реале для канцтоваров
    069888666.md С августа по октябрь на рынке канцтоваров отмечен бурный рост продаж
    069888666.md №1 О канцтоварах в Молдове Статья Carnet (40) 11с26 069888666.md #1 o kanttovarah v moldove statiea
    069888666.md Что такое канцтовары?
    069888666.md БАТАРЕЙКИ ВЕДУЩИХ ФИРМ МИРА
    ДОСТАВКА
    069888666.md statiea #1 o kanttovarah v moldove Carnet 11с26 (40) 069888666.md Статья №1 О канцтоварах в Молдове
    Эксклюзивная доставка канцтоваров в Кишиневе
    Статья 069888666.md №1 О канцтоварах в Молдове 11с26 Carnet (40) statiea 069888666.md #1 o kanttovarah v moldove
    069888666.md В помощь родителям первокласника.
    magazin 069888666.md trend chisinau magazin 069888666.md trend chisinau
    LUCRU IN OFICIU
    069888666.md Кишинёв гелиевые шары кишинев Канцтовары Plicuri С5 С5 069888666.md kisiniov gelievye sary kisinev kanttovary
    cu clei 069888666.md pistol cu clei 069888666.md pistol
    069888666.md Статья №1 О канцтоварах в Молдове (Копия)
    CMS Status-X