Моя корзина Моя корзина
Сейчас корзина пуста.

Мой профиль
Адрес

  • Segmentarea 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE Segmentarea 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE segmentarea 069888666.md e -cumparator pe o obiective


    Segmentarea 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE Segmentarea 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE segmentarea 069888666.md e -cumparator pe o obiective

    Segmentarea E -cumpărător pe o OBIECTIVE
     
    Mihail Efimov , DFA . , ASEM
    Analizează această publicație pentru 2014 segmentarea e - cumpărător cu privire la scopul principiu de cumpărături pe Internet . Bazat pe cercetarea a propus metoda de segmentare de e- cumpărători pe societatea comercială , în scopul de a îmbunătăți eficiența economică .
     
    Cuvinte-cheie : eficiență economică , segmentare , metoda de segmentare , comerțul pe internet , societate comercială , mix de marketing e - consumator .
     
    intrare
    Consumatorii du-te on-line . Volumul de e-commerce din Rusia a crescut de la 10 miliarde dolari , și se va tripla în cinci ani [ 4 ] .
    Potrivit expertului statisticilor ( nume nu dezvăluită din motive de confidențialitate ), societate comercială la Moscova, în 2014 : de la deschiderea magazinului , de exemplu, de la 1 noiembrie până la sfârșitul lunii martie 2014, profitul companiei a fost de comercializare 10877062 ruble , din care magazin profit 2209648 ruble . Acest lucru este de aproximativ 20% , dar personalul care lucrează acolo , să ia doar ordine și site-uri , astfel încât , de fapt, cumpărătorii cu venituri magazin mai puțin și variază de la 5 la 10% din cumparatori , de exemplu, e - comerț cumpărătorilor companie adus 90-95 % profit .
    Prin definiție, această Gerasimenko " eficiența economică a întreprinderii comerciale - este impactul utilizării tuturor resurselor disponibile ( atât pe termen scurt și lung ) , reduse la costuri unitare . Formulă generalizată pentru determinarea eficienta costurilor , după cum urmează :
     
       ( 1 )
     
    unde
    E - eficiența economică ;
    E - rezultat ( efect ) ;
    W - costuri " . [ 3 ]
    În prezent , analiza trafic site-ul și comportamentul este posibil să se evalueze și să analizeze într-un mod cuprinzător , de exemplu : analytycs Google Figura 2 sau Yandex Metrika Figura 1 .
     
     
    Figura 1 . Comportamentul de e- clienti . Moduri Harta site-ului folosind Yandex Metrika .
    Sursa : Bazat pe : Yandex Metrika https://metrika.yandex.ru/list/ ( vizitat 3/28/14 )
     
     
    Figura 2 Comportamentul de e- consumatori . efectueze analytycs Google .
    Sursa : Bazat pe : analytycs Google https://www.google.com/analytics/web/?authuser ( vizitat 3/28/14 )
     
    Cu toate acestea ,utilizarea și interpretarea datelor nu sunt întotdeauna suficiente pentru eficiența economică . Aveti nevoie de o interpretare corectă , o privire cuprinzatoare la toți indicatorii , în plus față de acest lucru, este necesar să se ia în considerare factori care nu sunt incluse în una din nu funcționale , aceasta segmentare de e- consumatori , pe baza scopul de cumpărături .
    Pentru noi E - cumpărător - o persoană fizică sau juridică care desfășoară plata de bani și este un cumpărător de bunuri sau servicii prin intermediul internetului .
    Într-un sens mai larg , e - cumpărător - o persoană ( inclusiv o persoană fizică ) sau organizație ( inclusiv o persoană juridică ) , trebuie să plătească bani și de a fi un cumpărător de bunuri sau servicii . E - cumpărător pe o bază rambursabile , care este, pentru bani , achiziționa bunuri sau servicii .
    În conformitate cu segmentarea pieței Kotler F. - împărțit piața în grupuri distincte de cumparatori , fiecare dintre care pot necesita produse separate și / sau complexe de marketing Figura 3 [ 8 ] .
    Metoda de segmentare este de a defini grupuri de clienți pe piața cu nevoi similare de cumpărare și caracteristici . Beneficiile utilizarii abordare segmentare , după cum urmează : prin identificarea și astfel de grupuri de e - consumatori și societate comercială devine mai multe oportunități de a dezvolta un produs sau serviciu pentru a satisface nevoile acestor grupuri . Această metodă este implementată prin crearea unui nou produs si un brand nou , bazat pe promovarea companiei cu scopul de a atrage atenția segmentului țintă .
    Deciziile de a stabili prețurile și sistemul de distribuție sunt , de asemenea, luate în considerare interesele unui anumit segment de e- cumpărători . [ 6 ]
    Eficacitate pe segmentare depinde de măsura în care a primit segmente cedat la măsurători , sunt puse la dispoziție , solid și potrivit pentru ei în acțiune scop .
     
     
     
    Figura 3 . Activități de marketing specifice .
    Sursa : Kotler F. Principii de marketing . Capitolul 7 . Segmentarea pieței , selectarea de segmente țintă și poziționare a unui produs http://gtmarket.ru/laboratory/basis/5091/5098 ( vizitat 3/19/14 )
     
    Apoi, societate comercială trebuie să aleagă una sau mai multe dintre cele mai profitabile segmente ale pieței pentru ei înșiși . Dar trebuie mai întâi să decidă ce este ar trebui să fie acoperit numărul de segmente . Comerciant poate neglija diferențele în segmente ( de marketing nediferențiate ) , dezvolta diferit pe piață oferte pentru diferite segmente ( de marketing diferențiate ), sau sa se concentreze pe una sau mai multe segmente ( de marketing concentrat ) ( Figura 4 ) . În acest caz , mult depinde de resursele de întreprindere comercială , gradul de omogenitate a produselor și Product Lifecycle piață și strategii de marketing ale concurenților .
    În cazul în care societatea comercială decide să se retragă doar un segment al pieței , ce fel de segment ar trebui să alegeți ? Segmente de piață poate fi evaluată , atât în ceea ce privește recursul lor intrinseci , cât și din punct de vedere al partidelor de afaceri puternice , pe care un comerciant trebuie să posede , în scopul de a reuși într-un anumit segment .
    Selectarea o anumită piață și definește o întreprindere comercială concurenți cerc , și posibilitatea poziționării sale . După examinarea poziția concurenților , societate comercială decide dacă să aibă loc aproape de poziția de unul dintre competitori , sau să încerce să umple identificat piață " diferența " . În cazul în care societatea comercială ocupă o poziție aproape de unul dintre concurenții săi , aceasta trebuie să diferențieze oferta de produs , prețul său și de diferențele de calitate . Decizia cu privire la poziționarea exactă va permite companiei de a trece la pasul următor , și anume planificarea detaliată a mixului de marketing . [ 8 ]
    Markets constau în e- cumpărători , iar acestea diferă de la fiecare alte pe o varietate de parametri . Pot fi diferite nevoi , resurse , localizarea geografică , de cumpărare atitudini și obiceiuri . Și oricare dintre aceste variabile , se poate utiliza ca bază de segmentare a pieței [ 8 ] .
    Nici o metodă de segmentare a pieței nu există .
     
     
    Figura 4 . Trei variante de strategii de acoperire a pieței .
    Sursa : Kotler F. Principii de marketing . Capitolul 7 . Segmentarea pieței , selectarea de segmente țintă și poziționare a unui produs http://gtmarket.ru/laboratory/basis/5091/5098 ( vizitat 3/19/14 )
     
    Figura trebuie să încerce segmentarea opțiuni de piață bazată pe diferite variabile , una sau mai multe imediat , pentru a încerca să găsească abordarea cea mai utilă pentru a examina structura pieței . [ 8 ] În legătură cu acest lucru foarte relevant în opinia noastră va lua în considerare segmentarea principii obiective de e - cumpărător .
    Până în prezent , întreprinderile comerciale rândul său, mai multe ori pentru a-țintă de marketing , ca orice întreprindere comercială este interesat de maximizarea vânzărilor produselor lor , asa ca de ce spray de eforturile lor de marketing în cazul în care se aplică în mod specific de a aduce produsul la un potențial cumpărător , cele mai multe sunt interesati de achizitionarea acestui produs , iar acest lucru produsul va fi cât mai aproape de produsul de visele lui sau esențiale de produs . Țintă de marketing presupune trei activități principale : Segmentarea pietei - împărțit piața în grupuri distincte de cumparatori , fiecare dintre care pot necesita produse separate și sisteme de marketing . Companie de comerț definește diferite moduri de segmentarea pieței , profile ale segmentelor primite și evaluează gradul de atractivitate al fiecărui . Selectarea segmente de piață -țintă - de evaluare și selecție a unuia sau mai multor segmente de piata pentru a le introduce cu bunurile lor . Poziționare a unui produs pe piață - furnizarea de poziția competitivă a produsului pe piață și de a dezvolta un mix de marketing detaliat [ 7 ] .
    Ne-am propus următoarea ipoteză : segmentarea e- cumpărători cumpere trei obiective :
    1 . Solicite asistență de pe Internet , deoarece , în realitate, este greu de a găsi un produs sau de a găsi elemente , și apoi să caute site-uri mai ieftine .
    2 . Mai ușor fără a părăsi casa sau biroul dvs. , cum ar fi ploaia sau locul de muncă .
    3 . Stilul de viata sau de lucru în legătură cu activitățile de întreprindere comercială , ca un instrument eficient de activitate .
    Concentrându-se pe fiecare din segmentele , oferind mixul de marketing dreapta poate atinge eficiența economică .
    Metodologia utilizată : o comparație , abstractizare , generalizare , analogie , analiză , evaluare expert , sinteză , precum și alte metode științifice și economice generale .
    Toate analiză în lucrările și metodele propuse sunt rezultatul propriei sale cercetări bazate pe :
    • Pe baza de achiziții .
    • Pe baza analizei de cerere și de sondaj e- cumpărători .
    • specialiști de evaluare de experți din alte resurse de pe Internet .
    Scopul acestui articol este : definirea segmentelor , dezvoltarea de marketing , dezvoltarea și implementarea de metode pentru a crește eficiența economică , verificarea rezultatul metodologia de implementare .
    Pentru a atinge obiectivele au fost următoarele :
    1 . Efectueze o analiză de e - cumpărători vizita resurse Internet specifice .
    2 . Și analiza comportamentul unui sondaj de telefon al e- cumpărători .
    3 . Dezvoltarea unei metodologii de creștere a eficienței economice , datorită clienților de e- segmentarea pe baza scopul de cumpărături , identificând cele mai profitabile și oferă o gamă de comercializare .
    Gradul de teme de cercetare , definirea problemei de cercetare . Segmentare subiect este studiat în lucrările : . F. Kotler analiză și sinteză Subiect metrics datelor prezentate : https://www.google.com/analytics/ și https://metrika.yandex.ru , în ciuda contribuția mare , autorii au analizat titlul vazut caracteristici cum ar fi apelul țintă și nu se acordă suficientă atenție la eficiența economică , pe baza obiectivelor de e- consumatori .
    Autorul vede noutatea a rezultatelor este că actuala metodă de eficiență economică , crește profiturile de afaceri , din cauza segmentării e - cumpărător cu privire la scopul principiu de cumpărături , concentrându-se pe fiecare dintre ele , un set de marketing poate atinge eficiența economică .
    Pentru a rezolva prima problemă , care constă în revizuirea de resurse on-line vizitatorii au fost invitați să examineze de analiză și de sinteză metrics datele prezentate : https://www.google.com/analytics ( Figura 5 ) și https://metrika.yandex.ru ( Figura 6 )
     
     
    Figura 5 . Raport . harta de conduită
    Sursa : Bazat pe : analytycs Google https://www.google.com/analytics/web/?authuser ( vizitat 3/28/14 )
     
     
    Figura 6 . Participarea rezumat .
    Sursa : Bazat pe : analytycs Google https://www.google.com/analytics/web/?authuser ( vizitat 3/28/14 )
     
    Mare oportunitate pentru analiza dă vebizor în https://metrika.yandex.ru , capacitatea sa și vă permite să vizualizați toate utilizatorul este de a face pe site-ul .
    Pe de altă parte , se poate vedea cât de e - găsi potențiali cumpărători interesați de produsele lor prin intermediul motoarelor de căutare , pentru analiza , vom folosi un program de site-ul de auditor 2,49 ( Figura 7 ) . Indicator de modul în care rezultatele vor fi în motorul de căutare ajută să cunoască programul : Etxt servicii SEO , cea mai mare performanță , cu atât mai bine ( Figura 8 ) .
     
     
    Figura 7 . Vizibilitatea a site-ului .
    Sursa: Programul de site-ul de auditor 2.49
     
     
    Figura 8 . Program de analiză a rezultat Etxt de servicii SEO .
    Sursa : Programul de Etxt servicii SEO
     
    Pentru punerea în aplicare a doua sarcină , care constă în analiza comportamentului de interviuri telefonice și e- cumpărători , pune întrebări , apelanții , e- clienti .
    • Ce gamă de interese ?
    • Cum a luat -o camera ?
    Chestionate experți alte resurse online .
    Pentru a rezuma , răspunsurile primite și gama populare de produse noi a fost în creștere la pozitia initiala . Au fost identificate în mod clar trei segmente :
    1 . Solicite asistență de pe Internet , deoarece , în realitate, este greu de a găsi un produs sau de a găsi elemente , și apoi să caute site-uri mai ieftine . SEO-optimizare .
    2 . Mai ușor , fără a lăsa acasă sau la birou , cum ar fi ploaia sau locul de muncă ( cel mai scurt timp sau oportunitate pentru confort ) . SEO-optimizare .
    3 . Stilul de viata sau de lucru în legătură cu activitățile de întreprindere comercială , ca un instrument eficient de activitate . E- consumatorii sunt dispuși să coopereze și după faptul . SEO-optimizare .
    Pentru punerea în aplicare a treia sarcină a fost de a dezvolta o metodologie de creștere a eficienței economice , datorită clienților de e- segmentare , identificând cele mai profitabile cu privire la scopul principiul de a face cumpărături pentru ofertele de piață diferite concepute pentru diferite segmente ( de marketing diferențiate ) și oferă trei opțiuni ale mixului de marketing . De punere în aplicare a fost efectuat pe http://evm-angro.md în 2014 . Pentru aceasta companie s-au dezvoltat în punctele cheie ale opțiunilor de marketing
    1 . Prețurile ridicate , cooperarea cu numărul maxim de furnizori , orientare ușor într-o gamă largă , furnizarea ajustată și de livrare . În cazul în caremarja nu poate fi mărită , se poate conveni poștale . Uita-te pentru e- cumpărători în căutarea pentru o marfă rară .
    2 . Prețurile ridicate , de transport maritim ajustat .
    3 . Prețuri scăzute , lucrează cu furnizori străini , de transport maritim ajustat .
    Potrivit statisticilor de specialitate ( nume nu dezvăluită din motive de confidențialitate ) întreprindere comercială Chișinău de la 1 februarie până la sfârșitul lunii martie 2014, întreprinderea suplimentar de profit comercial a fost de 6700 lei , ceea ce indică creșterea eficienței economice . Volumul investițiilor în tranzacționare on-line care aveți nevoie să fie analizate din perspectiva costurilor de servicii de resurse on-line, hardware suplimentar , software-ul, specialiștii servicii și activități directe, activități de promovare și promoții .
    Ca urmare a punerii în aplicare a metodologiei a fost crescut :
    1 . Venituri relativ . De exemplu , acest articol aduce http://for.md/tag/mercishor/ profit în fiecare an, mai multe mii de lei .
    2 . Prezență și numărul de apeluri specifice Figura 9 .
     
     
    Figura 9 . Istorie lunar vizita
    Sursa: http://host.md
     
    REFERINȚE
     
    1 . Analytycs Google https://www.google.com/analytics/web/?authuser ( vizitat 3/28/14 ) .
    2 . Yandex Metrika https://metrika.yandex.ru/list/ ( vizitat 3/28/14 ) .
    3 . Gerasimenko ON Eficienței economice a activităților de marketing companie . Teza de doctorat a candidatului în științe economice . St Petersburg , 2002. http://www.dissercat.com/content/ekonomicheskaya-effektivnost-marketingovoi-deyatelnosti-predpriyatiya ( vizitat 12.03.2013 ) .
    4 . Rezultatele anului . Internet . Comerțului . Consumator 16:37 30 decembrie 2013 http://rbctv.rbc.ru/archive/levchenko/562949990161632.shtml ( 28/03/14 ) .
    5 . Kaufman J. auto MBA . De sine de 100% . Lane cu limba engleză . Anna Loginova și Paul Mironov . 2nd ed . M. Mann , Ivanov și Feber , 2013 . 464 .
    6 . Http://www.grandars.ru/student/marketing/segmentaciya-rynka.html segmentarea pieței ( vizitat 3/28/14 ) .
    7 . Piață Faleytor A.Segmentirovanie . http://www.marketing.spb.ru/read/article/a18.htm ( vizitat 3/28/14 ) .
    8 . F. Principii Kotler de marketing . Capitolul 7 . Segmentarea pieței , selectarea de segmente țintă și poziționarea unui http://gtmarket.ru/laboratory/basis/5091/5098 produs ( vizitat 3/19/14 ) .




    Автор: EVM- Angro от 31.07.2014   |  Оценка  




     
      



    Также читайте следующие новости
    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Автор EVM- Angro

    Связанные статьи
    segmentarea 069888666.md e -cumparator pe o obiective Segmentarea 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE Segmentarea 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE
    segmentat 069888666.md rynka cu Notebook sistem de blocare №924 Сегментац 069888666.md рынка
    Segmentarea 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE Segmentarea 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE segmentarea 069888666.md e -cumparator pe o obiective
    segmentatiea 069888666.md rynka BWX-6790 Carnet BWX-6790 Сегментация 069888666.md рынка
    Segmentarea 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE Segmentarea 069888666.md E -cumparator pe o OBIECTIVE segmentarea 069888666.md e -cumparator pe o obiective
    segmentatiea rynka 069888666.md BWX-6790 BWX-6790 Carnet Сегментация рынка 069888666.md
    SEGMENTATION ACCORDING TO PURPOSES 069888666.md E-BUYERS SEGMENTATION ACCORDING TO PURPOSES 069888666.md E-BUYERS segmentation according to purposes 069888666.md e-buyers
    SEGMENTATION ACCORDING TO PURPOSES 069888666.md E-BUYERS SEGMENTATION ACCORDING TO PURPOSES 069888666.md E-BUYERS segmentation according to purposes 069888666.md e-buyers
    SEGMENTATION ACCORDING TO PURPOSES E-BUYERS 069888666.md SEGMENTATION ACCORDING TO PURPOSES E-BUYERS 069888666.md segmentation according to purposes e-buyers 069888666.md
    Segmentarea E -cumparator pe o OBIECTIVE 069888666.md Segmentarea E -cumparator pe o OBIECTIVE 069888666.md segmentarea e -cumparator pe o obiective 069888666.md
    segmentation according to purposes e-buyers 069888666.md SEGMENTATION ACCORDING TO PURPOSES E-BUYERS 069888666.md SEGMENTATION ACCORDING TO PURPOSES E-BUYERS 069888666.md
    segmentarea e-cumparetor pe o obiective 069888666.md cu alfabet MOLD Mic Carnet Segmentarea E-cumparetor pe o OBIECTIVE 069888666.md
    segmentarea e-cumparetor pe o obiective 069888666.md cu alfabet MOLD Mic Carnet Segmentarea E-cumparetor pe o OBIECTIVE 069888666.md
    Segmentarea 069888666.md E-cumparetor pe o OBIECTIVE cu Carnet alfabet MOLD Mic segmentarea 069888666.md e-cumparetor pe o obiective
    segmentarea 069888666.md e-cumparetor pe o obiective cu Carnet alfabet MOLD Mic Segmentarea 069888666.md E-cumparetor pe o OBIECTIVE
    segmentirovanie 069888666.md rynka cu Carnet alfabet MOLD Mediu-Mic Сегментирование 069888666.md рынка
    Segmentarea 069888666.md E-cumparetor pe o OBIECTIVE cu Carnet alfabet MOLD Mic segmentarea 069888666.md e-cumparetor pe o obiective
    Segmentarea E-cumparetor pe o OBIECTIVE 069888666.md cu alfabet MOLD Mic Carnet segmentarea e-cumparetor pe o obiective 069888666.md
    segmentirovanie rynka 069888666.md cu alfabet MOLD Mediu-Mic Carnet Сегментирование рынка 069888666.md
    Segmentarea E-cumparetor pe o OBIECTIVE 069888666.md cu alfabet MOLD Mic Carnet segmentarea e-cumparetor pe o obiective 069888666.md
    CMS Status-X
    Все товары
    Калькуляторы
    Канцтовары
    Скидки, акции